Jūsų asmens duomenys bus tvarkomi siekiant įvykdyti užsakymą, pegerinti jūsų patirtį naudojantis svetaine ir kitais būdais, kurie yra aprašyto mūsų privatumo politikos skyriuje.
Bendrosios taisyklės ir pardavimo sąlygos el. parduotuvėje Pure Nature
Internetinės parduotuvės purenature.lt (toliau – Parduotuvė) savininkas yra „Teletalu OÜ“ (įmonės kodas 114102997), registruota adresu Tulbi tee 20, Rae küla, Harjumaa, PVM mokėtojo (KMKR) kodas EE102382163, el. paštas: lithuania@purenature.lt, tel. +372 5884 8748.
Pardavimo sutarties, produkto ir produkto kainos informacijos galiojimas
Pardavimo sąlygos galioja perkant prekes iš purenature.lt.
Kiekvienos prekės kaina nurodyta šalia prekės. Prie kainos pridedamas prekių pristatymo mokestis.
Pristatymo kaina priklauso nuo pirkėjo buvimo vietos ir pasirinkto pristatymo būdo. Tiksli pristatymo kaina pateikiama formuojant užsakymą.
Informacija apie prekes pateikta šalia kiekvienos prekės internetinėje parduotuvėje.
Užsakymo pateikimas
Norėdami įsigyti prekių, įdėkite jas į pirkinių krepšelį. Tuomet užpildykite reikiamus duomenų laukus ir pasirinkite pageidaujamą pristatymo būdą. Ekrane bus rodoma bendra užsakymo suma, kurią galima apmokėti internetine bankininkyste, bankiniu pavedimu arba kitomis mokėjimo priemonėmis.
Pirkimo – pardavimo sutartis įsigalioja, kai mokėjimas pasiekia Parduotuvės sąskaitą.
Jeigu užsakytų prekių nepavyks pristatyti dėl jų trūkumo ar kitų priežasčių, apie tai klientas bus informuotas kuo greičiau, o sumokėti pinigai (įskaitant pristatymo mokestį) bus grąžinti per 1–2 darbo dienas į pirkėjo sąskaitą. Priklausomai nuo mokėjimo būdo, pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
Pristatymas
Prekes siunčiame į šias šalis: Estija, Suomija, Latvija, Lietuva, Lenkija, Austrija, Slovakija, Slovėnija ir Vengrija. Į kitas Europos šalis siunčiame tik iš anksto suderinus raštu. Pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas – tiksli kaina rodoma prie pasirinkto pristatymo būdo.
Į Lietuvą prekės pristatomos per 3–7 darbo dienas nuo sutarties įsigaliojimo. Į kitas šalis – per 15 kalendorinių dienų.
Išimtiniais atvejais pristatymas gali užtrukti iki 30 kalendorinių dienų.
Jeigu Parduotuvė informavo klientą apie pristatymo vėlavimą, kuris viršija 30 dienų, galioja Parduotuvės nurodytas terminas.
Teisė atsisakyti sutarties
Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos pirkimo sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo. Ši teisė netaikoma juridiniams asmenims.
Per 14 dienų pirkėjas gali apžiūrėti ir išbandyti prekę tik tiek, kiek tai būtų leidžiama fizinėje parduotuvėje – ne naudoti ją įprastam vartojimui.
Atsisakymo teisė netaikoma prekėms, kurios dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių netinkamos grąžinti, jei jų pakuotė buvo atidaryta (pvz., maisto papildai).
Jei prekė buvo naudota daugiau, nei būtina jos pobūdžiui ir savybėms įvertinti, arba yra nusidėvėjimo požymių, Parduotuvė gali sumažinti grąžintiną sumą pagal prekės vertės sumažėjimą.
Norėdami grąžinti prekę, per 14 dienų nuo jos gavimo pateikite laisvos formos prašymą el. paštu lithuania@purenature.lt.
Grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė buvo neteisinga ar brokuota.
Pirkėjas privalo per 14 dienų nuo prašymo pateikimo išsiųsti prekę arba pateikti įrodymą, kad ji perduota siuntėjui.
Grąžinus prekę, Parduotuvė per 14 dienų grąžina visas gautas sumas, bet gali laukti, kol gaus prekę atgal arba kol pirkėjas pateiks siuntimo įrodymą – priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau.
Jei pirkėjas pasirenka brangesnį nei įprastas pristatymo būdą, Parduotuvė grąžina tik įprasto pristatymo kainą.
Parduotuvė pasilieka teisę atsisakyti sandorio ir pareikalauti prekės grąžinimo, jei prekės kaina internetinėje parduotuvėje buvo klaidingai nurodyta gerokai mažesnė nei rinkos vertė.
Garantija ir pretenzijų teikimas
Parduotuvė atsako už prekių neatitikimus ar defektus, kurie buvo jau prekės perdavimo metu, ir kurie išryškėja per 2 metus nuo pristatymo. Per pirmuosius metus laikoma, kad defektas buvo jau perdavimo metu, nebent Parduotuvė įrodo priešingai.
Pirkėjas privalo apie defektą informuoti Parduotuvę per 2 mėnesius nuo jo pastebėjimo – el. paštu lithuania@purenature.lt arba telefonu +372 5884 8748.
Parduotuvė neatsako už defektus, atsiradusius dėl netinkamo naudojimo, nelaimingų atsitikimų ar natūralaus nusidėvėjimo.
Esant pagrįstai pretenzijai, Parduotuvė suremontuos arba pakeis prekę. Jei to padaryti negalima, bus grąžinti visi pirkimo metu sumokėti pinigai.
Parduotuvė atsako į pretenzijas per 15 dienų raštu arba kita išsaugoma forma.
Tiesioginė rinkodara ir asmens duomenų tvarkymas
El. pašto adresas naudojamas naujienlaiškių siuntimui tik tuo atveju, jei klientas aiškiai sutiko juos gauti, užsiregistruodamas naujienlaiškių prenumeratoje. Jei klientas nebenori gauti laiškų, jis gali atsisakyti paspausdamas nuorodą el. laiško apačioje arba susisiekdamas su klientų aptarnavimu lithuania@purenature.lt.
Daugiau apie asmens duomenų tvarkymą galite skaityti mūsų svetainėje.
Ginčų sprendimas
Jei turite nusiskundimų dėl Parduotuvės veiklos, prašome susisiekti el. paštu lithuania@purenature.lt arba tel. +372 5884 8748.
Jeigu ginčo nepavyksta išspręsti derybomis, pirkėjas gali kreiptis į vartotojų apsaugos tarnybą arba į Vartotojų ginčų komisiją.
Skundus galima pateikti ir per Europos Komisijos internetinę ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr